Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5492
Назва: Характеристика чинників процесу самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів
Автори: Грищенко, Світлана Владиславівна
Ключові слова: чинники самовдосконалення
мотиви самовдосконалення
переконання
почуття
менталітет
підготовка соціальних педагогів
Дата публікації: 2009
Видавництво: Наукові записки. Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Бібліографічний опис: Грищенко С. В. Характеристика чинників процесу самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів. Наукові записки. Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. За заг. ред. проф. Є. І. Коваленко. (Серія: Психолого-педагогічні науки). Ніжин : Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя, 2009. № 6. Ч. 2. С. 134–137.
Серія/номер: Психолого-педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Програмою процесу самовдосконалення є його мотиви. Провідним чинником у структурі всебічного гармонійного розвитку особистості є моральне виховання. Усвідомлення національної гідності і менталітету – форма самосвідомості й самоконтролю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5492
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Характеристика чинників процесу самовдосконалення.pdf301.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.