Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5488
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрищенко, Світлана Владиславівна-
dc.date.accessioned2020-10-02T08:30:28Z-
dc.date.available2020-10-02T08:30:28Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationГрищенко С. В. Психологічна проблема взаємозв’язку самовиховання і діяльності особистості. Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць. / ред. кол. : І. Д. Бех, В. О. Огнев’юк, О. Л. Кононко. Київ : КМПУ імені Б.Д. Грінченка, 2009. № 11 (спец. вип. ч. 2). С. 131-135.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5488-
dc.description.abstractСучасна парадигма навчання полягає в переході від викладання до навчання, що вбачає процес взаємозв’язку самовиховання і діяльності особистості.en_US
dc.publisherПедагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. працьen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Психологія;-
dc.subjectсамовихованняen_US
dc.subjectдіяльність особистостіen_US
dc.titleПсихологічна проблема взаємозв’язку самовиховання і діяльності особистостіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.