Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5474
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеченко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-10-01T12:48:55Z-
dc.date.available2020-10-01T12:48:55Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationСтеченко Т. О. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні. Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя. Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. № 1. С. 147-152.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5474-
dc.description.abstractУ статті обгрунтовується актуальність та необхідність впровадження особистісно-діяльнісного підходу при формуванні у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні. На основі аналізу особистісно-діяльнісного підходу визначаються психологічні передумови, врахування яких сприятиме ефективнішому формуванню цієї компетенції.en_US
dc.publisherНаукові записки НДУ ім. М. Гоголяen_US
dc.relation.ispartofseriesПсихолого-педагогічні науки;-
dc.subjectмайбутні учителі іноземних мовen_US
dc.subjectусне мовленняen_US
dc.subjectграматична компетенціяen_US
dc.titleПсихологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.