Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5470
Назва: | Модель організації процесу навчання для формування у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні |
Автори: | Стеченко, Тетяна Олександрівна |
Ключові слова: | англійська мова майбутні вчителі усне мовлення граматична компетенція |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Вісник Київського національного лінгвістичного університету |
Бібліографічний опис: | Стеченко Т. О. Модель організації процесу навчання для формування у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Київ, 2005. Вип. 8. С. 56-63. Серія : Педагогіка та психологія |
Серія/номер: | Педагогіка та психологія; |
Короткий огляд (реферат): | Процеси інтеграції в Європу, встановлення та розвиток дипломатичних відносин із багатьма країнами світу зумовлюють соціальне замовлення суспільства - підготовку фахівців, які володіють англійською мовою - мовою міжнародного спілкування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5470 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.