Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5470
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стеченко, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T12:13:19Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T12:13:19Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Стеченко Т. О. Модель організації процесу навчання для формування у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Київ, 2005. Вип. 8. С. 56-63. Серія : Педагогіка та психологія | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5470 | - |
dc.description.abstract | Процеси інтеграції в Європу, встановлення та розвиток дипломатичних відносин із багатьма країнами світу зумовлюють соціальне замовлення суспільства - підготовку фахівців, які володіють англійською мовою - мовою міжнародного спілкування. | en_US |
dc.publisher | Вісник Київського національного лінгвістичного університету | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка та психологія; | - |
dc.subject | англійська мова | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі | en_US |
dc.subject | усне мовлення | en_US |
dc.subject | граматична компетенція | en_US |
dc.title | Модель організації процесу навчання для формування у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.