Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5470
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеченко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-10-01T12:13:19Z-
dc.date.available2020-10-01T12:13:19Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationСтеченко Т. О. Модель організації процесу навчання для формування у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Київ, 2005. Вип. 8. С. 56-63. Серія : Педагогіка та психологіяen_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5470-
dc.description.abstractПроцеси інтеграції в Європу, встановлення та розвиток дипломатичних відносин із багатьма країнами світу зумовлюють соціальне замовлення суспільства - підготовку фахівців, які володіють англійською мовою - мовою міжнародного спілкування.en_US
dc.publisherВісник Київського національного лінгвістичного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;-
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectмайбутні вчителіen_US
dc.subjectусне мовленняen_US
dc.subjectграматична компетенціяen_US
dc.titleМодель організації процесу навчання для формування у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.