Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5470
Назва: Модель організації процесу навчання для формування у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні
Автори: Стеченко, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: англійська мова
майбутні вчителі
усне мовлення
граматична компетенція
Дата публікації: 2005
Видавництво: Вісник Київського національного лінгвістичного університету
Бібліографічний опис: Стеченко Т. О. Модель організації процесу навчання для формування у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Київ, 2005. Вип. 8. С. 56-63. Серія : Педагогіка та психологія
Серія/номер: Педагогіка та психологія;
Короткий огляд (реферат): Процеси інтеграції в Європу, встановлення та розвиток дипломатичних відносин із багатьма країнами світу зумовлюють соціальне замовлення суспільства - підготовку фахівців, які володіють англійською мовою - мовою міжнародного спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5470
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.