Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5468
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стеченко, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T12:02:40Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T12:02:40Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Стеченко Т. О. Критерії оцінювання рівня сформованості у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Чернігів : ЧДПУ, 2008. Вип. 63. С. 192-196. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5468 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто проблему контролю та оцінювання рівня сформованості у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції. Визначено й описано відповідні критерії оцінювання. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | професійно орієнтована англомовна граматична компетенція | en_US |
dc.subject | критерії оцінювання | en_US |
dc.subject | усне мовлення | en_US |
dc.title | Критерії оцінювання рівня сформованості у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Критерії оцінювання рівня сформованості у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні.pdf | 225.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.