Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5468
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеченко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-10-01T12:02:40Z-
dc.date.available2020-10-01T12:02:40Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationСтеченко Т. О. Критерії оцінювання рівня сформованості у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Чернігів : ЧДПУ, 2008. Вип. 63. С. 192-196.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5468-
dc.description.abstractРозглянуто проблему контролю та оцінювання рівня сформованості у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції. Визначено й описано відповідні критерії оцінювання.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпрофесійно орієнтована англомовна граматична компетенціяen_US
dc.subjectкритерії оцінюванняen_US
dc.subjectусне мовленняen_US
dc.titleКритерії оцінювання рівня сформованості у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.