Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5468| Назва: | Критерії оцінювання рівня сформованості у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні |
| Автори: | Стеченко, Тетяна Олександрівна |
| Ключові слова: | професійно орієнтована англомовна граматична компетенція критерії оцінювання усне мовлення |
| Дата публікації: | 2008 |
| Видавництво: | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету |
| Бібліографічний опис: | Стеченко Т. О. Критерії оцінювання рівня сформованості у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Чернігів : ЧДПУ, 2008. Вип. 63. С. 192-196. |
| Серія/номер: | Педагогічні науки; |
| Короткий огляд (реферат): | Розглянуто проблему контролю та оцінювання рівня сформованості у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції. Визначено й описано відповідні критерії оцінювання. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5468 |
| Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Критерії оцінювання рівня сформованості у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні.pdf | 225,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.