Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5468
Назва: Критерії оцінювання рівня сформованості у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні
Автори: Стеченко, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: професійно орієнтована англомовна граматична компетенція
критерії оцінювання
усне мовлення
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Стеченко Т. О. Критерії оцінювання рівня сформованості у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Чернігів : ЧДПУ, 2008. Вип. 63. С. 192-196.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему контролю та оцінювання рівня сформованості у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції. Визначено й описано відповідні критерії оцінювання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5468
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.