Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5466
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеченко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorМарченко, О. К.-
dc.date.accessioned2020-10-01T11:45:42Z-
dc.date.available2020-10-01T11:45:42Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationСтеченко Т. О., Марченко О. К. Формування в учнів старшої школи англомовної граматичної компетенції з урахуванням когнітивних стратегій. Вісник Чернігівського держаавного педагогічного університету. Чернігів : ЧДПУ, 2007. Вип. 48. С. 297-300.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5466-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність та ефективність формування в учнів старшої школи англомовної граматичної компетенції з урахуванням когнітивних стратегій, запропоновано відповідні типи завдань, що можуть використовуватися на етапі презентації нового матеріалу.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського держаавного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectкогнітивні стратегіїen_US
dc.subjectангломовна граматична компетенціяen_US
dc.subjectтипи завданьen_US
dc.titleФормування в учнів старшої школи англомовної граматичної компетенції з урахуванням когнітивних стратегійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.