Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5464
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеченко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-10-01T11:21:56Z-
dc.date.available2020-10-01T11:21:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтеченко Т. О. Гносеологічні підстави формування інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 148. С. 153-157.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5464-
dc.description.abstractУ статті розглянуто природу інформаційної культури у межах загальної теорії пізнання, своєрідність сучасних принципів її формування. Визначено гносеологічні підстави формування інформаційної культури, що є цілісною підсистемою професійної і загальної культури людини та проявляється на рівні специфіки когнітивних процесів. Наголошено на необхідності трансформації класичної моделі теорії пізнання, що дозволяє удосконалити пізнавальний процес, акцентувати символіко-образну активність та мовну свідомість майбутніх учителів іноземних мов.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectінформаціяen_US
dc.subjectінформаційна культураen_US
dc.subjectтеорія пізнанняen_US
dc.subjectгносеологічні підставиen_US
dc.titleГносеологічні підстави формування інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мовen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.