Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5464| Назва: | Гносеологічні підстави формування інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов |
| Автори: | Стеченко, Тетяна Олександрівна |
| Ключові слова: | інформація інформаційна культура теорія пізнання гносеологічні підстави |
| Дата публікації: | 2017 |
| Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету |
| Бібліографічний опис: | Стеченко Т. О. Гносеологічні підстави формування інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 148. С. 153-157. |
| Серія/номер: | Педагогічні науки; |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто природу інформаційної культури у межах загальної теорії пізнання, своєрідність сучасних принципів її формування. Визначено гносеологічні підстави формування інформаційної культури, що є цілісною підсистемою професійної і загальної культури людини та проявляється на рівні специфіки когнітивних процесів. Наголошено на необхідності трансформації класичної моделі теорії пізнання, що дозволяє удосконалити пізнавальний процес, акцентувати символіко-образну активність та мовну свідомість майбутніх учителів іноземних мов. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5464 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Гносеологічні підстави формування інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов.pdf | 396,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.