Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеченко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-10-01T11:08:42Z-
dc.date.available2020-10-01T11:08:42Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСтеченко Т. О. Сучасні підходи щодо визначення поняття «інформаційна культура» майбутніх учителів іноземної мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів : ЧНПУ, 2013. Вип. 111.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5461-
dc.description.abstractПроаналізовано сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови. Надано визначення терміну "інформаційна культура" крізь призму філософсько-педагогічних досліджень.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.subjectінформаційна культураen_US
dc.subjectмайбутній учительen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.titleСучасні підходи щодо визначення поняття «інформаційна культура» майбутніх учителів іноземної мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.