Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5461
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стеченко, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T11:08:42Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T11:08:42Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Стеченко Т. О. Сучасні підходи щодо визначення поняття «інформаційна культура» майбутніх учителів іноземної мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів : ЧНПУ, 2013. Вип. 111. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5461 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови. Надано визначення терміну "інформаційна культура" крізь призму філософсько-педагогічних досліджень. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету | en_US |
dc.subject | інформаційна культура | en_US |
dc.subject | майбутній учитель | en_US |
dc.subject | іноземна мова | en_US |
dc.title | Сучасні підходи щодо визначення поняття «інформаційна культура» майбутніх учителів іноземної мови | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сучасні підходи щодо визначення поняття «інформаційна культура» майбутніх учителів іноземної мови.pdf | 576,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.