Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5461
Назва: Сучасні підходи щодо визначення поняття «інформаційна культура» майбутніх учителів іноземної мови
Автори: Стеченко, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: інформаційна культура
майбутній учитель
іноземна мова
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Стеченко Т. О. Сучасні підходи щодо визначення поняття «інформаційна культура» майбутніх учителів іноземної мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів : ЧНПУ, 2013. Вип. 111.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови. Надано визначення терміну "інформаційна культура" крізь призму філософсько-педагогічних досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5461
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.