Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5426
Назва: Теорія і методика розробки педагогічних програмних засобів
Автори: Горошко, Юрій Васильович
Костюченко, Андрій Олександрович
Ключові слова: педагогічні програмні засоби (ППЗ)
об’єктно-орієнтоване програмування
технологія програмування
Gran1
Gran2D
Дата публікації: 2011
Видавництво: Чернігів : Виготовлення Єрмоленко О. М.
Бібліографічний опис: Горошко Ю. В., Костюченко А. О. Теорія і методика розробки педагогічних програмних засобів. Чернігів : Виготовлення Єрмоленко О. М. 2011. 144 с.
Короткий огляд (реферат): В посібнику викладені теоретичні засади об’єктно-орієнтованого програмування та методичні елементи створення педагогічних програмних засобів. Викладення матеріалу ведеться на прикладах, вже, розроблених і впроваджених педагогічних програмних засобів, що дає студенту змогу не тільки вивчити особливості об’єктно-орієнтованого програмування, але і знайомить його з внутрішньою будовою робочих проектів, ієрархією даних, особливостями реалізації методів обробки математичних даних. Посібник призначений для студентів педагогічних спеціальностей, вчителів які розпочинають вивчення об’єктно-орієнтованого програмування і прагнуть навчитися створювати власні педагогічні програмні засоби.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5426
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники (природ/матем)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теорія і методика розробки педагогічних програмних засобів.pdf458.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.