Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5425
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостюченко, Андрій Олександрович-
dc.date.accessioned2020-09-29T13:33:18Z-
dc.date.available2020-09-29T13:33:18Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКостюченко А.О. Психолого-педагогічні складові готовності майбутніх викладачів математики та інформатики до розробки ППЗ / Костюченко А.О. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. - Серія: Педагогічні науки. – Чернігів : ЧДПУ, 2011. – Вип. 93. – С. 74-78en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5425-
dc.description.abstractПроаналізовано головні підходи науковців до проблеми формування готовності майбутнього викладача та зроблено спробу виявити пріоритетні напрямки її формування.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectкомпоненти готовностіen_US
dc.titleПсихолого-педагогічні складові готовності майбутніх викладачів математики та інформатики до розробки ППЗen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.