Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5423
Назва: Про кількість нерухомих точок перестановок, число е та індивідуальний підхід у навчанні елементів стохастики майбутніх вчителів математики
Автори: Михалін, Г. О.
Надточій, Світлана Леонідівна
Костюченко, Андрій Олександрович
Ключові слова: нерухома точка
кількість нерухомих точок перестановок
число е
елементи стохастики
майбутні учителі математики
Дата публікації: 2009
Видавництво: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Михалін Г. О., Надточій С. Л., Костюченко А. О. Про кількість нерухомих точок перестановок, число е та індивідуальний підхід у навчанні елементів стохастики майбутніх вчителів математики. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання. Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. № 7(14). С. 118-127.
Короткий огляд (реферат): У роботі [1], зокрема, розкрито взаємозв’язки між поняттями диференціація, інтеграція та індивідуалізація навчання, диференційований, інтегрований та індивідуальний підходи у навчанні. Тут підкреслено, що індивідуальний підхід у навчанні полягає у використанні індивідуалізації навчання, а остання пов’язана із врахуванням індивідуальних особливостей усіх учасників процесу навчання шляхом диференціації та інтеграції цілей, змісту, методів, засобів та організаційних форм навчання. У даній статті буде проілюстровано реалізацію індивідуального підходу у навчанні теорії ймовірностей і математичної статистики майбутніх учителів математики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5423
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.