Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛілік, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-09-29T12:49:32Z-
dc.date.available2020-09-29T12:49:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛілік О.О. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів української літератури в умовах міждисциплінарної інтеграції / Лілік О.О. // Збірник наукових праць Херсонського державного університету. - Педагогічні науки. – Херсон, 2017. - Вип. 78 (2). – С. 150-154.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5419-
dc.description.abstractАвтор статті аналізує особливості здійснення міждисциплінарної інтеграції в професійній підготовці майбутніх учителів української літератури. Досліджує проблему визначення поняття інтеграції у вітчизняній та зарубіжній науковій літературі, описує рівні міжпредметної інтеграції. В основу авторської концепції покладено ідею, що для ефективного застосування міждисциплінарної інтеграції необхідно поєднати методологічний, теоретичний і практичний блоки, які утворюють системну цілісність. Автор обгрунтовує переваги використання запропонованої моделі міждисциплінарної інтеграції в процесі професійної підготовки майбутніх учителів-філологів до роботи з теоретико-літературними поняттями.en_US
dc.publisherЗбірник наукових праць Херсонського державного університетуen_US
dc.subjectмайбутні учителі української літературиen_US
dc.subjectміждисципдінарна інтеграціяen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectтеоретико-літературні поняттяen_US
dc.titleОсобливості професійної підготовки майбутніх учителів української літератури в умовах міждисциплінарної інтеграціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.