Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5419
Назва: Особливості професійної підготовки майбутніх учителів української літератури в умовах міждисциплінарної інтеграції
Автори: Лілік, Ольга Олександрівна
Ключові слова: майбутні учителі української літератури
міждисципдінарна інтеграція
професійна підготовка
теоретико-літературні поняття
Дата публікації: 2019
Видавництво: Збірник наукових праць Херсонського державного університету
Бібліографічний опис: Лілік О.О. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів української літератури в умовах міждисциплінарної інтеграції / Лілік О.О. // Збірник наукових праць Херсонського державного університету. - Педагогічні науки. – Херсон, 2017. - Вип. 78 (2). – С. 150-154.
Короткий огляд (реферат): Автор статті аналізує особливості здійснення міждисциплінарної інтеграції в професійній підготовці майбутніх учителів української літератури. Досліджує проблему визначення поняття інтеграції у вітчизняній та зарубіжній науковій літературі, описує рівні міжпредметної інтеграції. В основу авторської концепції покладено ідею, що для ефективного застосування міждисциплінарної інтеграції необхідно поєднати методологічний, теоретичний і практичний блоки, які утворюють системну цілісність. Автор обгрунтовує переваги використання запропонованої моделі міждисциплінарної інтеграції в процесі професійної підготовки майбутніх учителів-філологів до роботи з теоретико-літературними поняттями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5419
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.