Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5414
Назва: Особливості використання креолізованих текстів у професійній підготовці майбутніх інженерів-педагогів
Автори: Бивалькевич, Леонід Мстиславович
Лілік, Ольга Олександрівна
Ключові слова: використання креолізованих текстів
професійна підготовка
майбутні інженери-педагоги
Дата публікації: 2019
Видавництво: Digital economy and digital society: колективна монографія
Бібліографічний опис: Бивалькевич Л.М., Лілік О.О. Особливості використання креолізованих текстів у професійній підготовці майбутніх інженерів-педагогів. / Бивалькевич Л.М., Лілік О.О. // Digital economy and digital society: колективна монографія. - Katowice: Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach, 2019. - С. 21-28.
Короткий огляд (реферат): У концепції «Нова українська школа» зазначено, що однією з основних характеристик сучасного учителя має бути здатність реагувати на виклики інформаційного суспільства. Він має бути готовим опановувати нові види діяльності, які сприятимуть підвищенню інтересу учнів до навчальних дисциплін, стимулюватимуть їх до розвитку й саморозвитку. У цьому контексті варто зазначити, що на систему навчальних методів і засобів на сучасному етапі суттєво впливає інформатизація суспільства загалом і закладів освіти зокрема, упровадження інформаційних технологій у педагогічний процес, активне використання соціальних мереж широкими масами населення, розвиток феномену кліпового мислення, зростання обсягу й концентрації графічної інформації. Отже, постає необхідність відповідних трансформацій у змісті і формах організації педагогічного процесу в закладах освіти різного рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5414
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.