Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5410
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лілік, Ольга Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T11:59:55Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T11:59:55Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Лілік О.О. Підготовка майбутніх учителів української літератури до роботи з явищами літературного процесу: теоретичні та практичні аспекти / Лілік О.О. // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2016. - № 11. - С. 4-9. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5410 | - |
dc.description.abstract | Автор досліджує проблему вивчення явищ літературного процесу в шкільному курсі української літера-тури. Вона доходить висновку, що для ефективного шкільного аналізу літературних творів у контексті відповідного мистецького напряму потрібно підготувати вчителів до роботи з літературознавчими по-няттями. Автор пропонує методичну модель підготовки майбутніх учителів літератури до роботи з явищами літературного процесу на уроках літератури | en_US |
dc.publisher | ScienceRise. Pedagogical Education | en_US |
dc.subject | літературний процес | en_US |
dc.subject | літературний напрям | en_US |
dc.subject | художній твір | en_US |
dc.subject | імпресіонізм | en_US |
dc.subject | учитель української літератури | en_US |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів української літератури до роботи з явищами літературного процесу: теоретичні та практичні аспекти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Підготовка майбутніх учителів української літератури до роботи з явищами літературного процесу теоретичні та практичні аспекти.pdf | 355.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.