Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5410
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛілік, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-09-29T11:59:55Z-
dc.date.available2020-09-29T11:59:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛілік О.О. Підготовка майбутніх учителів української літератури до роботи з явищами літературного процесу: теоретичні та практичні аспекти / Лілік О.О. // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2016. - № 11. - С. 4-9.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5410-
dc.description.abstractАвтор досліджує проблему вивчення явищ літературного процесу в шкільному курсі української літера-тури. Вона доходить висновку, що для ефективного шкільного аналізу літературних творів у контексті відповідного мистецького напряму потрібно підготувати вчителів до роботи з літературознавчими по-няттями. Автор пропонує методичну модель підготовки майбутніх учителів літератури до роботи з явищами літературного процесу на уроках літературиen_US
dc.publisherScienceRise. Pedagogical Educationen_US
dc.subjectлітературний процесen_US
dc.subjectлітературний напрямen_US
dc.subjectхудожній твірen_US
dc.subjectімпресіонізмen_US
dc.subjectучитель української літературиen_US
dc.titleПідготовка майбутніх учителів української літератури до роботи з явищами літературного процесу: теоретичні та практичні аспектиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.