Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5410
Назва: | Підготовка майбутніх учителів української літератури до роботи з явищами літературного процесу: теоретичні та практичні аспекти |
Автори: | Лілік, Ольга Олександрівна |
Ключові слова: | літературний процес літературний напрям художній твір імпресіонізм учитель української літератури |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | ScienceRise. Pedagogical Education |
Бібліографічний опис: | Лілік О.О. Підготовка майбутніх учителів української літератури до роботи з явищами літературного процесу: теоретичні та практичні аспекти / Лілік О.О. // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2016. - № 11. - С. 4-9. |
Короткий огляд (реферат): | Автор досліджує проблему вивчення явищ літературного процесу в шкільному курсі української літера-тури. Вона доходить висновку, що для ефективного шкільного аналізу літературних творів у контексті відповідного мистецького напряму потрібно підготувати вчителів до роботи з літературознавчими по-няттями. Автор пропонує методичну модель підготовки майбутніх учителів літератури до роботи з явищами літературного процесу на уроках літератури |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5410 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Підготовка майбутніх учителів української літератури до роботи з явищами літературного процесу теоретичні та практичні аспекти.pdf | 355.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.