Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5410
Назва: Підготовка майбутніх учителів української літератури до роботи з явищами літературного процесу: теоретичні та практичні аспекти
Автори: Лілік, Ольга Олександрівна
Ключові слова: літературний процес
літературний напрям
художній твір
імпресіонізм
учитель української літератури
Дата публікації: 2016
Видавництво: ScienceRise. Pedagogical Education
Бібліографічний опис: Лілік О.О. Підготовка майбутніх учителів української літератури до роботи з явищами літературного процесу: теоретичні та практичні аспекти / Лілік О.О. // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2016. - № 11. - С. 4-9.
Короткий огляд (реферат): Автор досліджує проблему вивчення явищ літературного процесу в шкільному курсі української літера-тури. Вона доходить висновку, що для ефективного шкільного аналізу літературних творів у контексті відповідного мистецького напряму потрібно підготувати вчителів до роботи з літературознавчими по-няттями. Автор пропонує методичну модель підготовки майбутніх учителів літератури до роботи з явищами літературного процесу на уроках літератури
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5410
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.