Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5404
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПустовий, Олег Миколайович-
dc.contributor.authorСтепура, І. В.-
dc.date.accessioned2020-09-29T11:12:43Z-
dc.date.available2020-09-29T11:12:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПустовий О. М., Степура І. В. Теленавчання природничо-математичного циклу: історія, досвід, перспективи. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. 2016. Вип. 138. С. 142-145.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5404-
dc.description.abstractУ статті розповідається про досвід телевізійного навчання природничого спрямування в різних країнах, зокрема і в Україні. Історичний досвід теленавчання не втрачає актуальності. Методичні прийоми, знайдені і відпрацьовані раніше – в межах діяльності навчальних програм широкомовного телебачення, діяльності навчальних телецентрів, лабораторій, корисні й для медіапедагогіки сьогодення.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectтелевізійне навчанняen_US
dc.subjectмедіапедагогікаen_US
dc.subjectтехнічні засоби навчанняen_US
dc.subjectприродничі дисципліниen_US
dc.titleТеленавчання природничо-математичного циклу: історія, досвід, перспективиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.