Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5404
Назва: Теленавчання природничо-математичного циклу: історія, досвід, перспективи
Автори: Пустовий, Олег Миколайович
Степура, І. В.
Ключові слова: телевізійне навчання
медіапедагогіка
технічні засоби навчання
природничі дисципліни
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Пустовий О. М., Степура І. В. Теленавчання природничо-математичного циклу: історія, досвід, перспективи. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. 2016. Вип. 138. С. 142-145.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розповідається про досвід телевізійного навчання природничого спрямування в різних країнах, зокрема і в Україні. Історичний досвід теленавчання не втрачає актуальності. Методичні прийоми, знайдені і відпрацьовані раніше – в межах діяльності навчальних програм широкомовного телебачення, діяльності навчальних телецентрів, лабораторій, корисні й для медіапедагогіки сьогодення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5404
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.