Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5401
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛілік, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-09-29T09:54:47Z-
dc.date.available2020-09-29T09:54:47Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛілік О.О. Особливості використання різних шляхів шкільного аналізу в процесі вивчення поеми Т. Г. Шевченка “Гайдамаки” / Лілік О.О. // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія. - 2016. - Вип. 2 (36). - С. 175–178.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5401-
dc.description.abstractАвтор статті пропонує методичні рекомендації для вивчення героїко-історичної, ліро-епічної поеми Тараса Шевченка «Гайдамаки» у загальноосвітній школі. У статті на основі запропонованої системи методів і прийомів навчання демонструє специфіку використання різних шляхів шкільного аналізу художнього твору (пообразного, проблемно-тематичного, композиційного). Автор рекомендує дійснювати шкільний аналіз поеми в контексті розвитку української літератури загалом і художньої системи романтизму зокрема.en_US
dc.publisherНауковий вісник Ужгородського університетуen_US
dc.subjectпоемаen_US
dc.subjectзапитанняen_US
dc.subjectшлях шкільного аналізуen_US
dc.subjectобразen_US
dc.subjectметод навчанняen_US
dc.titleОсобливості використання різних шляхів шкільного аналізу в процесі вивчення поеми Т. Г. Шевченка “Гайдамаки”en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.