Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/539
Назва: | Проблема оцінювання творчої діяльності учнів |
Автори: | Пискун, Оксана Миколаївна Кухарчук, А. С. |
Ключові слова: | творчість творча діяльність учнів оцінювання учнівського освітнього продукту ступінь творчості освітнього продукту |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Пискун О. М., Кухарчук А. С. Проблема оцінювання творчої діяльності учнів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 155. С. 133-136 |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушується проблема оцінювання результатів творчої діяльності у навчанні. Проаналізовано особливості процесу та результату творчо-навчальної діяльності та здійснено пошук способів об’єктивного оцінювання творчого освітнього продукту учня. Особливу увагу зосереджено на оцінюванні результатів проектно-технологічної діяльності учнів у процесі трудового навчання. Розкривається сутність поняття «ступінь творчості освітнього продукту». Наведено перелік і зміст критеріїв та рекомендації щодо оцінювання творчих учнівських проектів у трудовому навчанні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/539 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
31.pdf | 563.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.