Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/539
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПискун, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorКухарчук, А. С.-
dc.date.accessioned2020-01-31T13:25:50Z-
dc.date.available2020-01-31T13:25:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПискун О. М., Кухарчук А. С. Проблема оцінювання творчої діяльності учнів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 155. С. 133-136en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/539-
dc.description.abstractУ статті порушується проблема оцінювання результатів творчої діяльності у навчанні. Проаналізовано особливості процесу та результату творчо-навчальної діяльності та здійснено пошук способів об’єктивного оцінювання творчого освітнього продукту учня. Особливу увагу зосереджено на оцінюванні результатів проектно-технологічної діяльності учнів у процесі трудового навчання. Розкривається сутність поняття «ступінь творчості освітнього продукту». Наведено перелік і зміст критеріїв та рекомендації щодо оцінювання творчих учнівських проектів у трудовому навчанні.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectтворчістьen_US
dc.subjectтворча діяльність учнівen_US
dc.subjectоцінювання учнівського освітнього продуктуen_US
dc.subjectступінь творчості освітнього продуктуen_US
dc.titleПроблема оцінювання творчої діяльності учнівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31.pdf563.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.