Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5399
Назва: Підготовка майбутніх учителів української літератури до шкільного аналізу ліричних творів
Автори: Лілік, Ольга Олександрівна
Ключові слова: ліричний твір
майбутні учителі української літератури
поезія
підготовка
художньо-ідейний аналіз
Дата публікації: 2019
Видавництво: Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент : зб. наук. пр.
Бібліографічний опис: Лілік О.О. Підготовка майбутніх учителів української літератури до шкільного аналізу ліричних творів. / Лілік О.О. // Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент : зб. наук. пр. / Арт академія сучасного мистецтва ім. С. Далі, Інститут ПТО НАПН України ; редкол. : В. Ф. Орлов (голова). - Київ : вид-во ТОВ «ТОНАР», 2019. - Вип. 14. - С. 115-129.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів української літератури до здійснення шкільного аналізу ліричного твору. З цією метою вона аналізує недоліки студентського аналізу ліричного твору, зокрема: відсутність цілісності, проблеми з формулюванням теми художнього тексту, визначенням виду лірики, функцій засобів художньої виразності в поезії. Автор аналізує традиційні (за структурою, образами і проблематикою) й нові (контекстуальний, інтертекстуальний, лінгвістичний, текстуальний, стилістичний) типи художньо-ідейного аналізу ліричного твору, а також визначає фактори, що впливають на вибір типу аналізу. Обгрунтовано, що однією з ознак підготовленості студентів-філологів до здійснення шкільного аналізу ліричних творів є вміння аналізувати незнайомий для них художній текст і пропонує приклад такої студентської роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5399
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.