Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5397
Назва: Використання креолізованих текстів в професійній підготовці майбутніх учителів (у контексті задачного підходу)
Автори: Лілік, Ольга Олександрівна
Бивалькевич, Леонід Мстиславович
Ключові слова: задачний підхід
креолізовані тексти
майбутні вчителі
професійна підготовка
заклади вищої освіти
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник НУЧК імені Т.Г.Шевченка
Бібліографічний опис: Лілік О.О., Бивалькевич Л.М. Використання креолізованих текстів в професійній підготовці майбутніх учителів (у контексті задачного підходу). / Лілік О.О., Бивалькевич Л.М. // Вісник НУЧК імені Т.Г.Шевченка. – Чернігів : НУЧК, 2019. – Вип. 158. - С.193-197.
Короткий огляд (реферат): Мета статті – визначення особливостей використання креолізованих текстів у професійній підготовці майбутніх учителів на засадах задачного підходу. Методологія. Дослідження здійснено з урахуванням засадничих положень низки методологічних підходів, а саме: діяльнісного, системного, особистісно орієнтованого, компетентнісного – на основі принципів взаємодоповнюваності і відповідності меті дослідження. Наукова новизна. У статті вперше схарактеризовано особливості використання креолізованих текстів в професійній підготовці майбутніх учителів на основі задачного підходу; запропоновано приклади завдань з дисциплін соціально-гуманітарного і професійно-практичного блоків у контексті професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів, а також учителів української мови і літератури; обґрунтовано критерії відбору чи створення креолізованих текстів, їхній педагогічний потенціал.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5397
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.