Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5394
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛілік, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorШумейко, З. Є.-
dc.date.accessioned2020-09-29T08:48:09Z-
dc.date.available2020-09-29T08:48:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛілік О. О., Шумейко З. Є. Особливості реалізації синергетичного підходу в професійній підготовці майбутніх викладачів української мови і літератури. Науковий вісник Сіверщини. Серія : Освіта. Соціальні та поведінкові науки. 2019. № 2 (3). с. 109–120.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5394-
dc.description.abstractУ статті визначено роль синергетичного підходу в професійній підготовці майбутніх педагогів. Встановлено, що засади синергетичної парадигми визначають основні методологічні орієнтири, на яких формуються професійні компетентності майбутніх викладачів. Зазначено, що особистість майбутнього викладача-філолога є відкритою системою, в якій постійно оновлюється інформація та змінюються стани нерівноваги й спокою, що стимулює розвиток та самовдосконалення. Доведено, що педагогічний вплив має спонукати до креативних рішень та творчості, а суб’єкти впливу мають сприяти особистісному і професійному розвитку й саморозвитку. Обґрунтовано, що цілеспрямоване формування здатності до ймовірнісного та нелінійного аналізу нестандартних професійних ситуацій; з особливою уважністю ставитися до студентського колективу, орієнтуватися в умовах інформаційного суспільства, що сприяє професійному становленню педагога. Визначено, що засвоєння майбутніми викладачами української мови й літератури прийомів синергетичного аналізу та вміння їх застосовувати в професійній діяльності сприяє формуванню в них професійних компетентностей.en_US
dc.publisherНауковий вісник Сіверщиниen_US
dc.subjectсинергетикаen_US
dc.subjectметодологічний підхідen_US
dc.subjectпрофесійні компетентностіen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.subjectмайбутні викладачі української мови й лі- тературиen_US
dc.titleОсобливості реалізації синергетичного підходу в професійній підготовці майбутніх викладачів української мови і літературиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.