Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5394
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лілік, Ольга Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Шумейко, З. Є. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T08:48:09Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T08:48:09Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Лілік О. О., Шумейко З. Є. Особливості реалізації синергетичного підходу в професійній підготовці майбутніх викладачів української мови і літератури. Науковий вісник Сіверщини. Серія : Освіта. Соціальні та поведінкові науки. 2019. № 2 (3). с. 109–120. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5394 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено роль синергетичного підходу в професійній підготовці майбутніх педагогів. Встановлено, що засади синергетичної парадигми визначають основні методологічні орієнтири, на яких формуються професійні компетентності майбутніх викладачів. Зазначено, що особистість майбутнього викладача-філолога є відкритою системою, в якій постійно оновлюється інформація та змінюються стани нерівноваги й спокою, що стимулює розвиток та самовдосконалення. Доведено, що педагогічний вплив має спонукати до креативних рішень та творчості, а суб’єкти впливу мають сприяти особистісному і професійному розвитку й саморозвитку. Обґрунтовано, що цілеспрямоване формування здатності до ймовірнісного та нелінійного аналізу нестандартних професійних ситуацій; з особливою уважністю ставитися до студентського колективу, орієнтуватися в умовах інформаційного суспільства, що сприяє професійному становленню педагога. Визначено, що засвоєння майбутніми викладачами української мови й літератури прийомів синергетичного аналізу та вміння їх застосовувати в професійній діяльності сприяє формуванню в них професійних компетентностей. | en_US |
dc.publisher | Науковий вісник Сіверщини | en_US |
dc.subject | синергетика | en_US |
dc.subject | методологічний підхід | en_US |
dc.subject | професійні компетентності | en_US |
dc.subject | заклади вищої освіти | en_US |
dc.subject | майбутні викладачі української мови й лі- тератури | en_US |
dc.title | Особливості реалізації синергетичного підходу в професійній підготовці майбутніх викладачів української мови і літератури | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості реалізації синергетичного підходу в професійній підготовці майбутніх викладачів української мови і літератури.pdf | 277,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.