Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5391
Назва: | Теоретичні і методичні засади формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями : монографія |
Автори: | Лілік, Ольга Олександрівна |
Ключові слова: | майбутні учителі української літератури готовність майбутніх учителів до роботи з теоретико-літературними поняттями |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Чернігів : Десна Поліграф |
Бібліографічний опис: | Лілік О.О. Теоретичні і методичні засади формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями : монографія. – Чернігів : Десна Поліграф, 2017. – 452 с. |
Короткий огляд (реферат): | У монографії обґрунтовано теоретико-методичні засади формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями, подано систему формування зазначеного феномена та експериментально доведено її ефективність. Для викладачів філологічних факультетів закладів вищої освіти, учителів української і зарубіжної літератур, студентів гуманітарних факультетів університетів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5391 |
Розташовується у зібраннях: | Монографія |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.