Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5391
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛілік, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-09-29T08:31:53Z-
dc.date.available2020-09-29T08:31:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛілік О.О. Теоретичні і методичні засади формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями : монографія. – Чернігів : Десна Поліграф, 2017. – 452 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5391-
dc.description.abstractУ монографії обґрунтовано теоретико-методичні засади формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями, подано систему формування зазначеного феномена та експериментально доведено її ефективність. Для викладачів філологічних факультетів закладів вищої освіти, учителів української і зарубіжної літератур, студентів гуманітарних факультетів університетів.en_US
dc.publisherЧернігів : Десна Поліграфen_US
dc.subjectмайбутні учителі української літературиen_US
dc.subjectготовність майбутніх учителів до роботи з теоретико-літературними поняттямиen_US
dc.titleТеоретичні і методичні засади формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями : монографіяen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Монографія



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.