Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5391
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лілік, Ольга Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T08:31:53Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T08:31:53Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Лілік О.О. Теоретичні і методичні засади формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями : монографія. – Чернігів : Десна Поліграф, 2017. – 452 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5391 | - |
dc.description.abstract | У монографії обґрунтовано теоретико-методичні засади формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями, подано систему формування зазначеного феномена та експериментально доведено її ефективність. Для викладачів філологічних факультетів закладів вищої освіти, учителів української і зарубіжної літератур, студентів гуманітарних факультетів університетів. | en_US |
dc.publisher | Чернігів : Десна Поліграф | en_US |
dc.subject | майбутні учителі української літератури | en_US |
dc.subject | готовність майбутніх учителів до роботи з теоретико-літературними поняттями | en_US |
dc.title | Теоретичні і методичні засади формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями : монографія | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Монографія |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.