Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5391
Назва: Теоретичні і методичні засади формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями : монографія
Автори: Лілік, Ольга Олександрівна
Ключові слова: майбутні учителі української літератури
готовність майбутніх учителів до роботи з теоретико-літературними поняттями
Дата публікації: 2017
Видавництво: Чернігів : Десна Поліграф
Бібліографічний опис: Лілік О.О. Теоретичні і методичні засади формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями : монографія. – Чернігів : Десна Поліграф, 2017. – 452 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії обґрунтовано теоретико-методичні засади формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями, подано систему формування зазначеного феномена та експериментально доведено її ефективність. Для викладачів філологічних факультетів закладів вищої освіти, учителів української і зарубіжної літератур, студентів гуманітарних факультетів університетів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5391
Розташовується у зібраннях:Монографія



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.