Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/539
Назва: Проблема оцінювання творчої діяльності учнів
Автори: Пискун, Оксана Миколаївна
Кухарчук, А. С.
Ключові слова: творчість
творча діяльність учнів
оцінювання учнівського освітнього продукту
ступінь творчості освітнього продукту
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Пискун О. М., Кухарчук А. С. Проблема оцінювання творчої діяльності учнів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 155. С. 133-136
Короткий огляд (реферат): У статті порушується проблема оцінювання результатів творчої діяльності у навчанні. Проаналізовано особливості процесу та результату творчо-навчальної діяльності та здійснено пошук способів об’єктивного оцінювання творчого освітнього продукту учня. Особливу увагу зосереджено на оцінюванні результатів проектно-технологічної діяльності учнів у процесі трудового навчання. Розкривається сутність поняття «ступінь творчості освітнього продукту». Наведено перелік і зміст критеріїв та рекомендації щодо оцінювання творчих учнівських проектів у трудовому навчанні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/539
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31.pdf563.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.