Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5387
Назва: Психологічні особливості підлітків-учасників боулінгу в освітньому середовищі
Автори: Панченко, Вікторія Олександрівна
Позняк, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: булінг
освітнє середовище
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дев’яті Сіверянські соціально-психологічні читання : матеріали Міжнар. наук. конф.
Бібліографічний опис: Панченко В.О., Позняк Т.М. Психологічні особливості підлітків-учасників боулінгу в освітньому середовищі. Дев’яті Сіверянські соціально-психологічні читання : матеріали Міжнар. наук. конф., м. Чернігів, 30 листоп. 2018 р. / за наук. ред. О.Ю.Дроздова, І.І.Шлімакової. Чернігів, 2019. С. 294-298. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1OB9D_LCPZq_c_zAURrn1IBhpUdlF8lVs/view.
Короткий огляд (реферат): Явище боулінгу в освітньому середовищі стає актуальною проблемою не лише за кордоном, а й в Україні. За результатами дослідження, проведеного ЮНІСЕФ в Україні у 2017 році, 67% дітей до 17 років стикаються з булінгом; 24% дітей – стали жертвами булінгу, і 48% з них нікому не розповідали про ці випадки. Популярність насильницьких методів серед підростаючого покоління, систематичні прояви агресії – все це не може не турбувати фахівців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5387
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.