Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5387
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанченко, Вікторія Олександрівна-
dc.contributor.authorПозняк, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-09-29T06:10:41Z-
dc.date.available2020-09-29T06:10:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПанченко В.О., Позняк Т.М. Психологічні особливості підлітків-учасників боулінгу в освітньому середовищі. Дев’яті Сіверянські соціально-психологічні читання : матеріали Міжнар. наук. конф., м. Чернігів, 30 листоп. 2018 р. / за наук. ред. О.Ю.Дроздова, І.І.Шлімакової. Чернігів, 2019. С. 294-298. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/1OB9D_LCPZq_c_zAURrn1IBhpUdlF8lVs/view.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5387-
dc.description.abstractЯвище боулінгу в освітньому середовищі стає актуальною проблемою не лише за кордоном, а й в Україні. За результатами дослідження, проведеного ЮНІСЕФ в Україні у 2017 році, 67% дітей до 17 років стикаються з булінгом; 24% дітей – стали жертвами булінгу, і 48% з них нікому не розповідали про ці випадки. Популярність насильницьких методів серед підростаючого покоління, систематичні прояви агресії – все це не може не турбувати фахівців.en_US
dc.publisherДев’яті Сіверянські соціально-психологічні читання : матеріали Міжнар. наук. конф.en_US
dc.subjectбулінгen_US
dc.subjectосвітнє середовищеen_US
dc.titleПсихологічні особливості підлітків-учасників боулінгу в освітньому середовищіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.