Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/536
Назва: | Забезпечення вчителем технологій особистісно-орієнтованих підходів до навчання обдарованих старшокласників |
Автори: | Дрозденко, Володимир Михайлович Костюченко, О. М. |
Ключові слова: | обдарований учень особистісно-орієнтована педагогіка інноваційні підходи до навчання педагогічний супровід проект виховного простору сучасний вчитель технологій |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Дрозденко В. М., Костюченко О. М. Забезпечення вчителем технологій особистісно-орієнтованих підходів до навчання обдарованих старшокласників. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 155. С. 119-123. |
Короткий огляд (реферат): | Розглядаються різні підходи до навчально-виховного процесу стосовно обдарованих дітей, серед яких індивідуально-особистісний підхід, дидактичний, психодидактичний та інші. Робиться висновок, що розвиток обдарованості дітей є результатом значної кількості об’єктивних та суб’єктивних чинників. Соціальна взаємодія педагогічних, соціальних установ та сім’ї є пріоритетним компонентом цілісного соціально-виховного середовища, що мобілізує виховні ресурси, посилює та вдосконалює соціалізуючий вплив на особистість школяра. Цей важливий напрям взаємодії потребує подальшого наукового вивчення, системного розвитку та вдосконалення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/536 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
28.pdf | 524.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.