Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5360
Назва: Психолого-педагогічні аспекти технічної творчості учнів в закладах середньої освіти
Автори: Говоров, Євгеній Миколайович
Мурач, О. В.
Ключові слова: технічна творчість
технічний прогрес
технічна діяльність
технічні здібності
розвиток здібностей
творчі здібності
креативність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Говоров Є. М., Мурач О. В. Психолого-педагогічні аспекти технічної творчості учнів в закладах середньої освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ, 2018. Вип. 151. Т. 2. С. 97–100.
Короткий огляд (реферат): У статті авторами проаналізована психолого-педагогічна література присвячена проблематиці технічної творчості. Також у статті автори аналізують психолого-педагогічні аспекти технічної діяльності та технічної творчості учнів основної школи. Зокрема автори статті підкреслюють що педагоги розглядають технічну творчість учнів не тільки як вид діяльності, спрямований на їх ознайомлення з різноманітним світом техніки, розвиток їх здібностей, але і як один з ефективних способів трудового виховання та політехнічної освіти. Психологи ж в свою чергу в дитячій технічній творчості більше уваги приділяють своєчасному виявленню здібностей учнів до певного виду творчості, встановленню рівня їх формування та послідовності розвитку. Автори в статті зазначають що вимоги науково-технічного прогресу до творчої підготовки учнів загальноосвітніх шкіл змушують переглянути зміст, форми і методи науково-технічної творчості дітей. На при кінці статті автор робить висновки що технічна творчість сприяє отриманню досвіду технічної творчої діяльності, який має величезне значення для формування особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5360
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.