Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/536
Назва: Забезпечення вчителем технологій особистісно-орієнтованих підходів до навчання обдарованих старшокласників
Автори: Дрозденко, Володимир Михайлович
Костюченко, О. М.
Ключові слова: обдарований учень
особистісно-орієнтована педагогіка
інноваційні підходи до навчання
педагогічний супровід
проект виховного простору
сучасний вчитель технологій
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Дрозденко В. М., Костюченко О. М. Забезпечення вчителем технологій особистісно-орієнтованих підходів до навчання обдарованих старшокласників. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 155. С. 119-123.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються різні підходи до навчально-виховного процесу стосовно обдарованих дітей, серед яких індивідуально-особистісний підхід, дидактичний, психодидактичний та інші. Робиться висновок, що розвиток обдарованості дітей є результатом значної кількості об’єктивних та суб’єктивних чинників. Соціальна взаємодія педагогічних, соціальних установ та сім’ї є пріоритетним компонентом цілісного соціально-виховного середовища, що мобілізує виховні ресурси, посилює та вдосконалює соціалізуючий вплив на особистість школяра. Цей важливий напрям взаємодії потребує подальшого наукового вивчення, системного розвитку та вдосконалення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/536
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf524.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.