Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5358
Назва: Психолого-педагогічні умови формування технічного мислення у майбутніх учителів технологій при вивченні спеціальних дисциплін
Автори: Говоров, Євгеній Миколайович
Ключові слова: мислення
технічне мислення
професійна підготовка
майбутній учитель технологій
Дата публікації: 2011
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Говоров Є.М. Психолого-педагогічні умови формування технічного мислення у майбутніх учителів технологій при вивченні спеціальних дисциплін / Говоров Є.М. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка - (серія : Педагогічні науки). – Чернігів : НУЧК, 2011. – Вип. 88. – С. 39 – 44.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається психолого-педагогічні умови формування технічного мислення у майбутніх учителів технологій. Автор розкриває сутність активізації творчого мислення студентів у процесі навчання та роль міжпредметних зв’язків у формуванні технічного мислення майбутніх учителів технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5358
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.