Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5351
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамчич, Олена Борисівна-
dc.date.accessioned2020-09-28T08:31:07Z-
dc.date.available2020-09-28T08:31:07Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationМамчич О. Б. Вчитель початкової школи як специфічна мовна особистість. Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. 2004. №2. С. 97-101.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5351-
dc.description.abstractЗакон України “Про вищу освіту” передбачає створення умов для самореалізації особистості. Основна мета навчання та виховання - професіоналізм майбутнього спеціаліста. А “якість вищої освіти - це сукупність якостей особи з вищою освітою, що відображає її професійну компетентність, ціннісну орієнтацію, соціальну спрямованість і обумовлює здатність задовольняти як особисті духовні і матеріальні потреби, так і потреби суспільства”.en_US
dc.publisherНаукові записки Тернопільського державного педагогічного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectвчитель початкової школиen_US
dc.subjectукраїнська моваen_US
dc.titleВчитель початкової школи як специфічна мовна особистістьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вчитель початкової школи як специфічна мовна особистість.pdf245.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.