Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5350
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мамчич, Олена Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-28T08:23:34Z | - |
dc.date.available | 2020-09-28T08:23:34Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Мамчич О. Б. Лінгвістична компетентність майбутнього вчителя початкової школи. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Київ : НПУ, 2005. Вип. 2. С. 174-182. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5350 | - |
dc.description.abstract | Основною складовою гуманізації процесу освіти, є “забезпечення особистісної значущості... засвоєння знань. Це досягається передусім шляхом формування знань як інструменту, необхідного кожному для освоєння та перетворення дійсності...”. Питання формування лінгвістичної компетентності студентів педагогічних ВНЗ, майбутніх фахівців початкової школи, невід'ємно пов'язане з підвищенням ролі мовного фактору на сучасному етапі розвитку суспільства в цілому та освіти, зокрема. Вирішити його неможливо без постійного удосконалення викладання мовних дисциплін на всіх етапах навчання, починаючи вже з початкової школи. | en_US |
dc.publisher | Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова | en_US |
dc.subject | лінгвістична компетентність | en_US |
dc.subject | майбутній вчитель початкової школи | en_US |
dc.subject | українська мова | en_US |
dc.title | Лінгвістична компетентність майбутнього вчителя початкової школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лінгвістична компетентність майбутнього вчителя початкової школи.pdf | 341.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.