Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5350
Назва: Лінгвістична компетентність майбутнього вчителя початкової школи
Автори: Мамчич, Олена Борисівна
Ключові слова: лінгвістична компетентність
майбутній вчитель початкової школи
українська мова
Дата публікації: 2005
Видавництво: Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Мамчич О. Б. Лінгвістична компетентність майбутнього вчителя початкової школи. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Київ : НПУ, 2005. Вип. 2. С. 174-182. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання.
Короткий огляд (реферат): Основною складовою гуманізації процесу освіти, є “забезпечення особистісної значущості... засвоєння знань. Це досягається передусім шляхом формування знань як інструменту, необхідного кожному для освоєння та перетворення дійсності...”. Питання формування лінгвістичної компетентності студентів педагогічних ВНЗ, майбутніх фахівців початкової школи, невід'ємно пов'язане з підвищенням ролі мовного фактору на сучасному етапі розвитку суспільства в цілому та освіти, зокрема. Вирішити його неможливо без постійного удосконалення викладання мовних дисциплін на всіх етапах навчання, починаючи вже з початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5350
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.