Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/534
Назва: Тактики використання стилів викладання у закладі вищої освіти
Автори: Тогочинський, О. М.
Третяк, Олена Станіславівна
Чебоненко, С. О.
Ключові слова: стиль викладання
здобувачі вищої освіти
негативна та позитивна характеристика стилю викладання
тактика використання стилю викладання
якість освіти
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Тогочинський О. М., Третяк О. С., Чебоненко С. О. Тактики використання стилів викладання у закладі вищої освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 155. С.
Короткий огляд (реферат): У статті наведені класифікації стилів викладання в закладах освіти. Представлені результати опитування здобувачів вищої освіти, в яких вони називають характеристики небажаного або позитивного стилю викладання у закладі вищої освіти. Серед характеристик стилів викладання студенти та курсанти називають такі, які впливають на сприйняття викладача як особистості та визначають його здатність до презентації та контролю знань, формування вмінь та навичок, які вони зможуть використати у подальшій професійній діяльності. Визначені тактики стилю викладання в закладі вищої освіти (підтримки, залучення до виконання посадових функцій, делегування повноважень, згуртування, стимулювання) ставлять за мету створити у взаємовідносинах між суб’єктами процесу навчання атмосфери творчості, взаємоповаги, свідомого ставлення до ролі, яку кожний із них виконує та результату до якого вони прагнуть.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/534
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf527.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.