Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5341
Назва: Становище сільської школи на Чернігівщині в період німецької окупації за щоденником учителя с. Авдіївка Понорницького району Дмитра Браженка
Автори: Еткіна, Ірина Ігорівна
Ключові слова: сільські школи
Чернігівщина
німецька окупація
щоденник Д. Браженка
Дата публікації: 2013
Видавництво: Матеріали науково-практичної конференції «Треті Фльорівські читання»
Бібліографічний опис: Еткіна І.І. Становище сільської школи на Чернігівщині в період німецької окупації за щоденником учителя с. Авдіївка Понорницького району Дмитра Браженка / Еткіна І.І. // Матеріали науково-практичної конференції «Треті Фльорівські читання». – Чернігів : ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка, 2013. – С. 67 – 70.
Короткий огляд (реферат): Тематика воєнного повсякдення, в тому числі становище освіти у період окупації, сьогодні закономірно стала предметом зацікавлення та дослідження провідних наукових установ та істориків України [1; 2; 3]. Однак дана тема, як і всі інші аспекти Другої світової війни потребують подальшого збагачення джерелами особового походження. Саме вони створюють ґрунт для комплексного дослідження феномену війни насамперед в антропологічному, а не суто військовому, політичному чи економічному вимірах, що дає можливість зрозуміти внутрішні мотиви вчинків людини за умов, коли життя вибилося із звичайної колії мирного часу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5341
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.