Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5339
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЕткіна, Ірина Ігорівна-
dc.date.accessioned2020-09-28T06:56:12Z-
dc.date.available2020-09-28T06:56:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЕткіна І.І. Становище сільської школи на Полтавщині в період німецької окупації за щоденником учителя Дмитра Браженка / Еткіна І.І. // Матеріали науково-практичної конференції «Четверті Фльорівські читання». – Чернігів: ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка, 2015. – С. 26 – 29.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5339-
dc.description.abstractТематика воєнного повсякдення, в тому числі становище освіти у період окупації, сьогодні закономірно стала предметом зацікавлення та дослідження провідних наукових установ та істориків України [1; 2; 3]. Однак дана тема, як і всі інші аспекти Другої світової війни потребують подальшого збагачення джерелами особового походження. Саме вони створюють ґрунт для комплексного дослідження феномену війни насамперед в антропологічному, а не суто військовому, політичному чи економічному вимірах, що дає можливість зрозуміти внутрішні мотиви вчинків людини за умов, коли життя вибилося із звичайної колії мирного часу.en_US
dc.publisherМатеріали науково-практичної конференції «Четверті Фльорівські читання»en_US
dc.subjectсільська школаen_US
dc.subjectПолтавщинаen_US
dc.subjectнімецька окупаціяen_US
dc.subjectДмитро Браженкоen_US
dc.titleСтановище сільської школи на Полтавщині в період німецької окупації за щоденником учителя Дмитра Браженкаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.