Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5338
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамчич, Олена Борисівна-
dc.date.accessioned2020-09-28T06:46:37Z-
dc.date.available2020-09-28T06:46:37Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationМамчич О. Б. Синтаксис авторського тексту – джерело формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧДПУ, 2004. Вип. 24. С. 87-91.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5338-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню актуальної проблеми формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкової школи у вищих педагогічних навчальних закладах. Лінгвостилістичний аналіз особливостей синтаксису авторського тексту водночас є дослідженням усієї системи мови, сприяє розвиткові художнього мислення, мовлення, емоційності, уяви, отже, використання вмінь та навичок такого аналізу формує лінгвістичну та комунікативну компетентність майбутнього фахівця.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectлінгвістична компетентністьen_US
dc.subjectмайбутній учитель початкової школиen_US
dc.subjectвищий педагогічний навчальний закладen_US
dc.subjectлінгвістикаen_US
dc.subjectлінгвістичний аналізen_US
dc.titleСинтаксис авторського тексту – джерело формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.