Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5338
Назва: Синтаксис авторського тексту – джерело формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя
Автори: Мамчич, Олена Борисівна
Ключові слова: лінгвістична компетентність
майбутній учитель початкової школи
вищий педагогічний навчальний заклад
лінгвістика
лінгвістичний аналіз
Дата публікації: 2004
Видавництво: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Мамчич О. Б. Синтаксис авторського тексту – джерело формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧДПУ, 2004. Вип. 24. С. 87-91.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню актуальної проблеми формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкової школи у вищих педагогічних навчальних закладах. Лінгвостилістичний аналіз особливостей синтаксису авторського тексту водночас є дослідженням усієї системи мови, сприяє розвиткові художнього мислення, мовлення, емоційності, уяви, отже, використання вмінь та навичок такого аналізу формує лінгвістичну та комунікативну компетентність майбутнього фахівця.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5338
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.