Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5333
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамчич, Олена Борисівна-
dc.date.accessioned2020-09-28T06:04:55Z-
dc.date.available2020-09-28T06:04:55Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationМамчич О. Б. Кредитно-модульна система організації навчання та контролю знань студентів (спецкурс «Українська мова за професійним спрямуванням») : метод. розробка. Чернігів, 2004. 25 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5333-
dc.description.abstractПроаналізовано концепцію та основні напрямки створення інноваційної технології навчання, що побудована за принципом модульності змісту процесу вивчення дисциплін мовного циклу педагогічного ВНЗ. Таку технологію розроблено на кафедрі слов’янської філології Чернігівського державного педагогічного університету. Основою її є принципи самостійної роботи студентів та індивідуально-орієнтована модель засвоєння навчального матеріалу, що передбачає заміну звичної п’ятибальної шкали оцінювання знань модульно-рейтинговою заліковою одиницею. Для студентів і викладачів педагогічних ВНЗ.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectкредитно-модульна системаen_US
dc.subjectукраїнська мова за професійним спрямуваннямen_US
dc.titleКредитно-модульна система організації навчання та контролю знань студентів (спецкурс «Українська мова за професійним спрямуванням»)en_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання (дошк)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.