Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5331
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамчич, Олена Борисівна-
dc.date.accessioned2020-09-28T05:50:22Z-
dc.date.available2020-09-28T05:50:22Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationМамчич О. Б. Формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкової школи у вищих педагогічних навчальних закладах : дис. на здобуття наук. ступ. к.п.н., за спец. : теорія і методика професійної освіти / наук. керівн., доктор пед. наук, проф. Г. В. Онкович. Київ, 2003. 218 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5331-
dc.description.abstractАктуальність дослідження. Складний і багатогранний процес відродження національної освіти висуває особливі вимоги до вивчення мовних дисциплін у вищій педагогічній школі. Як підкреслює В. Кремень, вища школа, як і вся система освіти, покликана ефективно сприяти створенню у суспільстві умов для пізнання людиною себе і світу, розвитку і самореалізації особистості у сучасному суперечливому і динамічному соціально-економічному середовищі. В умовах гуманізації освіти особливої уваги потребує розробка та впровадження таких форм і методів мовної роботи, які сприяють становленню висококваліфікованих спеціалістів, зокрема, майбутніх педагогів початкової школи.en_US
dc.publisherКиївen_US
dc.subjectлінгвістична компетентністьen_US
dc.subjectмайбутній вчитель початкової школиen_US
dc.subjectвищий педагогічний навчальний закладen_US
dc.titleФормування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкової школи у вищих педагогічних навчальних закладах (дисертація)en_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
disser_Mamchich.pdf2.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.