Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/532
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Міненок, Антоніна Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Чередниченко, Ю. А. | - |
dc.contributor.author | Донець, Ігор Олексійович | - |
dc.contributor.author | Турчина, Ірина Станіславівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-31T10:36:09Z | - |
dc.date.available | 2020-01-31T10:36:09Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Міненок А. О., Чередниченко Ю. А., Донець І. О., Турчина І. С. Дослідження особливостей структури запровадження технологій дистанційного навчання в процесі фахової підготовки майбутніх вчителів початкової школи / Міненок А. О., Чередниченко Ю. А., Донець І. О., Турчина І. С. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 155. С. 57-61 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/532 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано важливі аспекти модернізації та трансформації освітньої галузі. Дистанційне навчання розглядається як важливий індивідуалізований процес передачі і засвоєння знань та вмінь, що потребує подальшого обґрунтування основних засад його впровадження. Розкрито особливості структури запровадження педагогічних технологій дистанційного навчання в процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи. Результати констатувального експерименту дозволяють обґрунтувати доцільність впровадження технологій дистанційного навчання в підготовці майбутніх учителів початкової школи. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | інноваційні технології | en_US |
dc.subject | дистанційна освіта | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | майбутній вчитель початкової школи | en_US |
dc.title | Дослідження особливостей структури запровадження технологій дистанційного навчання в процесі фахової підготовки майбутніх вчителів початкової школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 538.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.